Day: January 2, 2017

Photobook dan kisah ringkas ketika di Jepun

Photobook pun dah sampai. Bila benda ni dah sampai, rasa malas pulak nak update¬†cerita tentang perjalanan travel ke Jepun aritu. #jangankecamsaya. Lagipun ada ke yang nak baca ūüėõ Meh aku¬†kongsikan sikit pengalaman aku kat Jepun aritu: Orang Jepun ni kebanyakannya baik-baik belaka. Diaorang sangat hormat orang lain walaupun tak tahu asal usul orang tu macammana. …

Mesin jahit yang dipakai sejak mula belajar menjahit

Harini nak memperkenalkan mesin jahit yang selalu aku pakai masa menjahit.¬†Mesin jahit jenama Singer ni dibeli selepas mendapat keuntungan yang pertama¬†hasil menjual baju di internet pada tahun 2006. Masa tu aku tak pandai guna mesin jahit pun.¬†Aku hanya¬†rasa menjahit ni satu aktiviti yang sangat menyeronokkan dan rasa macam nak jadikan dia¬†hobi yang baru dalam hidup. …